سرخط خبرها

سرجان:چیزی برای از دست دادن نداریم|طی ۲ فصل از داوران شکایت نکردم اما...

  • کد خبر: ۶۱۱۷۴
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
سرجان:چیزی برای از دست دادن نداریم|طی ۲ فصل از داوران شکایت نکردم اما...
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد با نتیجه ۹۴ بر ۶۶ مقابل کوچین آمل شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرجان ایوانویچ سرمربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد پس از شکست برابر کوچین آمل در نخستین دیدار پلی‌آف گفت: کوچین تیم خیلی خوبی است و بازیکنان مستعدی دارد و من هم حرفی در این باره ندارم. آن‌ها به سختی جنگیدند و من فقط به آن‌ها تبریک می‌گویم. من هم تیم را خیلی جدی آماده این بازی کرده بودم و خیلی هم سخت در بازی تلاش کردیم. این مهم‌ترین بازی فصل ما بود، چون در مرحله پلی آف برگزار می‌شد، اما ما نمی‌توانستیم بازی نرمالی انجام دهیم. هر برخوردی خطا گرفته می‌شد و برای همین هم ۳ بازیکن مهم ما خیلی زود خطا‌های شان بالا رفت و از بازی خارج شدند.
او در ادامه گفت: من متاسفم که این را می‌گویم من در طی این ۲ فصل احترام زیادی برای داوران ایران قائل بودم و هیچ وقت شکایتی از آن‌ها نکردم، اما برای بعضی‌ها این سوال پیش می‌آید که چه اتفاقی افتاد؟ همچین مسابقه‌ای به درد بسکتبال ایران نمی‌خورد و برای بسکتبال ایران بهتر و مفیدتر است که بازی‌ها جذاب‌تر، سخت‌تر و رقابت‌ها شانه به شانه باشند تا همه تجربه خوبی کسب کنند، اما این بازی تجربه خوبی برای کسی نشد و با سوت‌های اشتباه روند بازی هم تغییر کرد. بعضی‌ها باید خیلی جدی فکر کنند که چه اتفاقی افتاد که کیفیت بازی پایین آمد؟ کیفیت بازی به همه عوامل بستگی دارد نه فقط بازیکن و مربی!
سرجان در پایان گفت: برای اولین بار طی دو فصل می‌گویم که خیلی ناامید شدم، اما تسلیم نمی‌شویم. چیزی برای از دست دادن نداریم تیم کوچین می‌آید که یک بار دیگر ما را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند. از نظر روانی بازگشت به وضع مطلوب آنهم بعد از این باخت کار راحتی نیست، اما ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و بهترین تلاش مان را برای بازگشت به کار می‌گیریم و امیدوارم در بازی بعدی شانس با ما یار باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->